God, gammeldags, personlig service

FNE Outdoor er en familieejet, uafhængig outdoor-butik.
Vi startede butikken for snart 20 år siden, fordi vi altid har holdt af friluftslivet, vandringer med og uden telt og spejderlivet. "Vi" er familien Nielsen - pt 5. og 4. generation: Ann Helene Nielsen og Ulrik Nielsen - og vi holder til i vores egen, hyggelige købmandsgård, hvor vi har drevet virksomhed siden 1905. Adressen er Nørregade 5, Nyborg, og du er hjertelig velkommen!

Hos FNE Outdoor har vi fokus på det, der betyder noget for dig:

Dag-til-dag levering - fordi du gerne vil have din vare i morgen

• Hvis du bestiller inden kl. 10, sender vi samme (hver)dag.  Du kan se vores gode anmeldelser på Trustpilot

Mulighed for at bytte varen

• Hvis farven eller størrelsen er forkert, kan vi sagtens håndtere at bytte varen for dig. Kontakt os for at høre nærmere. Eneste udgift du har, er porto for at sende varen retur.
  • Hvis du ikke ønsker at bytte, kan du naturligvis returnere varen og få pengene retur.
    Se handelsbetingelserne for detaljer.

God vejledning - på telefon og ansigt-til-ansigt

• Fordi det hjælper dig med at træffe det rigtige valg
  • Alle vores medarbejdere kan vejlede både over email, telefon og i vores butik. Telefonerne er åbne fra kl. 09 til kl. 17:00.
    Her kan du se hvem du skal tale med

Godt overblik og stort udvalg

• Vi har et stort varelager og et af Danmarks største udvalg af Fjällräven både til kvinder og mænd.
  • Vi har leveret varer til kunder både i Danmark og i udlandet i mange år. Vi ved, hvad vi gør.
  • Webshoppen er opdateret - så kan du finde varen, har vi den på lager. Du kan derfor roligt lægge en bestilling med tillid til, at vi sender den så hurtigt som muligt. Skulle det ske, at varen lige er blevet solgt eller der er en fejl på lageret, kontakter vi dig med det samme.

Tillid er vigtigt

• FNE-Outdoor.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.
  •  Gennem mere end 100 år har vi drevet handel fra samme matrikel. FNE-Outdoor er en del af handelshuset Frederik Nielsens Eftf. Nyborg A/S  fra 1905. Virksomheden er fortsat ejet af samme familie.
  • FNE Outdoor har en fysisk butik, Nørregade 5 Nyborg. Du er altid velkommen til at besøge os.

Vores fokus er på vandring og dagligdagens friluftsliv

Mange af os vandrer, nogle af os har heste, men vi er alle glade for hverdagens friluftsliv og det afspejler vores butik og webshop. Meget af tøjet kan du bruge i hverdagen uden at ligne du skal bestige et bjerg. Det er funktionelt, behagelig beklædning som passer ind i de flestes hverdag.