Spørgsmål og svar

Vi har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål lige her:

 

Jeg har problemer med nemid/mitid ved betalingen?

Vi kan ikke hjælpe dig med at få dit nemid/MitID til at virke - der skal du henvende dig hos Borgerservice.

Men vi kan måske godt ekspedere din ordre alligevel. Ring til os på 65312303, så ser vi om vi kan hjælpe dig.


 

Hvor finder jeg handelsbetingelserne?

Dem finder du under punktet "Handelsbetingelser". 


 

Hvordan ved jeg om varen er på lager?

Hvis varen er på webshoppen, er den med 99% sandsynlighed på lager.
Hvis flere kunder er igang med at købe samme vare på nøjagtig samme tid, kan det ske at varen er udsolgt, når du skal betale. Men det er sket meget få gange og vi ringer i så fald altid til dig lige så snart vi opdager det.


 

Kan jeg få byttet varen?

Ja, vi bytter gerne hvis du har fået en forkert størrelse eller ønsker en anden model (kan ofte være tilfældet fx med bukser) - og vi har den vare på lager. Kontakt os med det samme via telefon eller email.

Vi reserverer den ønskede vare til dig og når vi har modtaget varen, som skal byttes, sender vi dig den nye vare. Er den nye vare dyrere end den gamle, kan vi modtage beløbet over mobile pay. Hvis du skal have penge retur, tilbagefører vi beløbet til din konto.

Du betaler portoen for at sende den gamle vare til os (vi anbefaler GLS) - vær opmærksom på at du kan købe returfragt her på webshoppen. Vi betaler til gengæld portoen for at sende "byttevaren" til dig.

Fortryder du købet, har du naturligvis fortrydelsesret. Bytteretten er for at gøre det lidt nemmere for dig, så du ikke skal lægge ordren to gange.


 

Har I andre butikker i andre byer?

Nej, vi har kun én butik, den er ret unik og ligger i Nyborg.

Vores webshop holder til gengæld åbent hele døgnet, alle ugens dage - og har samme sortiment med levering dag-til-dag.

Vær opmærksom på at nogle tilbud kun findes i webbutikken og andre kun i den fysiske butik.


 

Hvem ringer jeg til, hvis jeg gerne vil vide noget om varen?

Du ringer enten på vores hovednummer 65 31 23 03 eller sender os en mail (vi er flinke til at svare hurtigt).

Se hvem du skal tale med på vores kontaktside. Du kan også stille dit spørgsmål på vores FB-side, som vi holder øje med i åbningstiden.


 

Hvordan er det med fragt?

Hvis du køber for mere end 600kr sender vi fragtfrit til GLS webshop. Under kr. 600 kommer der porto på. 

Læs vores handelsbetingelser her.


 

Gavekort

Det er muligt at købe et gavekort både online og i vores fysiske butik. Gavekort købt online kan omformes til køb i butikken og omvendt.

Hvis du fx har fået et gavekort til butikken, men ikke bor i Nyborg, kan vi lave det om til et online-gavekort. 

Det er også muligt at betale med Nyborg Handels digitale gavekort (et plastikkort) i vores fysiske butik.


 

Hvordan bliver jeg medlem af jeres Kundeklub?

Kundeklubben hører til den fysiske butik.

Det er gratis at være medlem, bare kom ind forbi og bliv skrevet på listen. Som medlem af Kundeklubben modtager du nyhedsbreve, invitationer til særarrangementer og et Kundeklub-kort.

Vi gemmer ikke dine kort eller data pga GDPR. Det er også derfor vi ikke har et elektronisk system.


 

Åbningstider

FNE Outdoor har åbent mandag - fredag kl. 10-17 og lørdag kl. 10-14. 

FNE-Outdoor er en del af handelshuset Frederik Nielsens Eftf. Nyborg A/S - og læner sig derfor op ad engros-afdelingens åbningstider.


 

Elefantfoden i jeres butik, er den ægte?

Ja, den er ægte (og gammel) og er givet i gave til Købmand Ulrik Nielsen.

Hvis du er i Nyborg i butikkens åbningstid, så kom forbi og oplev vores 300m2 store butik. Den er ikke som andre outdoor-butikker.


 

Hvor finder jeg returformularen?

Du kan finde vores returformular her, under leveringsbetingelser og som et menupunkt i menuen "Brug for hjælp". Formularen åbner som en pdf-fil.


 

Miljøvenlig fokus

Alle vores outdoor mærker arbejder på at blive både så miljøvenlige og dyrevenlige som muligt. Mange af produkterne har opnået Bluesign-godkendelsen eller lign. godkendelser. Derudover laver de tøj i en kvalitet, så det er tøj du har i lang tid - og noget endda kan blive givet videre i fin stand til næste generation.

Hos FNE Outdoor pakker vi så miljøvenligt som muligt. Bl.a. genbruger vi papkasser og papkassefyld, ligesom vi forsøger at skære kasser til så forbruget af af papkassefyld minimeres.


 

Ingen afbetalingsordning på webshoppen

På FNE-Outdoor.dk er det muligt at betale med mobilepay samt danske betalingskort - både dankort, via. mastercard mm.

Det er ikke muligt at benytte sig af "buy now - pay later" services. Det skyldes at det er uforeneligt med vores virksomheds værdier - og vi bakker derfor op om Tænks holdning, som du kan læse her.


 


Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så hører vi gerne fra dig. Send os en mail på fne@fne.dk.