Spørgsmål og svar

Vi har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål lige her:

Hvordan ved jeg om varen er på lager?
Hvis varen er på webshoppen, er den på lager.
Hvis flere kunder er igang med at købe samme vare på nøjagtig samme tid, kan det ske at varen er udsolgt, når du skal betale. Men det er sket meget få gange og vi ringer i så fald altid til dig med det samme vi opdager det.

Har I andre butikker i andre byer?
Nej, vi har kun én butik, den er ret unik og ligger i Nyborg. Vores webshop holder til gengæld åbent hele døgnet, alle ugens dage - og har samme sortiment med levering dag-til-dag. Vær opmærksom på at nogle tilbud kun findes i webbutikken og andre kun i den fysiske butik.

Hvem ringer jeg til, hvis jeg gerne vil vide noget om varen?
Du ringer enten på vores hovednummer 65 31 23 03 eller sender os en mail (vi er flinke til at svare hurtigt). Se hvem du skal tale med på vores kontaktside. Du kan også stille dit spørgsmål på vores FB-side, som vi holder øje med i åbningstiden.

Hvorfor er der mest tøj - hvad med grej?
Hos FNE Outdoor har vi fokus på den helt almindelige friluftslivs-entusiast, enten begynder eller lidt mere garvet. Det grej man har brug for på det niveau findes i butikken. Grej til de mere specialiserede former for friluftsliv som klatring eller fx kogegrej til feinschmeckeren har vi ikke fokus på. Til gængæld gør vi meget ud af beklædning: Overtøj, regntøj, gode sko og støvler, lækkert strik mm. Alt det der gør en god oplevelse i det fri endnu bedre. Tøj der er så lækkert, at rigtig mange af vores kunder har det på til daglig.

 

Hvordan er det med fragt?

Hvis du køber for mere end 1000kr sender vi fragtfrit. Fortryder du købet returnerer vi fragten hvis du selv har betalt for den. Returnerer du kun noget af købet, tilbagebetaler vi ikke fragten. Læs vores leveringsbetingelser her.

Er FNE-Outdoor.dk e-mærket?

Ja, det er vi. Men vi overholdt nu også loven før vi blev e-mærket. Du kan læse vores handelsbetingelser her.

Jeg har fået et gavekort til butikken, men bor ikke i Nyborg. Hvad gør jeg?
En mulighed er at få lavet dit gavekort om til et du kan bruge i webshoppen. I så fald skal du kontakte Inge Nielsen på in@ fne.dk (fjern mellemrummet efter@). Vi har også lørdagsåbent i løbet af året, her skal du holde øje med vores facebook-profil.  Vær opmærksom på at du ikke kan indløse Nyborg Handels gavekort hos FNE Outdoor.


Hvordan bliver jeg medlem af jeres Kundeklub?

Kundeklubben hører til den fysiske butik. Det er gratis at være medlem, bare kom ind forbi og bliv skrevet på listen. Som medlem af Kundeklubben modtager du nyhedsbreve, invitationer til særarrangementer og et Kundeklub-kort.

Hvorfor har butikken altid lukket om lørdagen?

Vi holder faktisk åbent den første lørdag i måneden samt på udvalgte lørdage i løbet af året. Præcis hvornår oplyser vi om i  vores nyhedsbreve og på vores Facebook side. Hvis du gerne vil have besked, kan du skrive dig op til vores nyhedsbrev og/eller like vores side på Facebook.

Hvorfor lukker butikken kl. 17:00 på hverdage?
FNE-Outdoor er en del af handelshuset Frederik Nielsens Eftf. Nyborg A/S - og læner sig derfor op ad engros-afdelingens åbningstider. Butikken har åbent kl. 10-17 mandag-fredag samt den første lørdag i måneden. Webshoppen har naturligvis åbent døgnet rundt.

Elefantfoden i jeres butik, er den ægte?
Ja, den er ægte (og gammel) og er givet i gave til Købmand Ulrik Nielsen. Hvis du er i Nyborg i butikkens åbningstid, så kom forbi og oplev vores 300m2 store butik. Den er ikke som alle andre outdoor-butikker.

Hvor finder jeg returformularen?
Du kan finde vores returformular her, under leveringsbetingelser og som et menupunkt i menuen "Brug for hjælp". Formularen åbner som en pdf-fil.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så hører vi gerne fra dig. Send os en mail på fne@fne.dk.