Fragt

Pakkeforsendelser pålægges automatisk fragt fra kr. 50,- inkl. moms. Fragten dækker indenlandsk pakkeforsendelse. Pr. 1/1-2017 skal fragt fra danske webshops pålægges moms.

Privatpakke
Vælger du at få varen sendt som privatpakke, bliver den afsendt med Post Danmark. Hvis du er oprettet hos Post Danmark kan vi sende både som modtagerflex, døgnpost mm. Skriv blot dit ID-nummer og hvilken døgnboks du vil have pakken sendt til. Du kan også vælge at få den leveret med GLS til en GLS pakkeshop.

Priserne er:

GLS Pakkeshop: kr. 50

Post Nord uden omdeling: kr. 56

Post Nord med omdeling: kr. 75

Køber du for 1000kr eller mere, er fragt gratis.

Erhvervspakke
Hvis du vælger at få pakken leveret på din arbejdsadresse, er der tale om en erhvervspakke og her bliver den sendt med GLS Erhverv. Husk at krydse af i feltet "skal leveres til anden adresse".

Prisen med GLS Erhverv er kr. 50

Køber du for 1000kr eller mere, er fragt gratis.

Skal din ordre sendes med fragtmand eller som volumenpakke, kontakter vi dig for så er priserne anderledes.

Pga. den seneste lovgivning hvor varer købt på webshop pr. 1/1-2017 skal pålægges moms, har vi været nødsaget til at hæve priserne.

SLIP FOR FRAGT
Hvis du har mulighed for at afhente dine køb i vores butik i Nyborg, slipper du naturligvis for fragten. Du skal blot markere det i bestillingen under forsendelse. Husk at butikken har åbent alle hverdage mellem kl. 10 og 17:00. Hvis det er aftalt i forvejen, kan du også afhente i vores bogholderi på den anden side af gården fra kl. 08.

GRØNLAND - FÆRØERNE
Vi sender ofte til Grønland og Færøerne. På shoppen har vi indsat portoen for en almindelige størrelse pakke, men når det er til Grønland og Færøerne vil du altid blive kontaktet for at få den rette fragtpris.

Den mest optimale måde er at du finder de varer du gerne vil købe og senddf os en email på fne@fne.dk med de nødvendige oplysninger. Betaling (varens pris minus moms plus fragt) foregår ved bankoverførsel. Vi sender dine varer, så snart pengene er modtaget og du modtager et trace-nr. på email. Som udgangspunkt sender vi altid med luftpost - fragtprisen oplyser vi i en mail, når vi har set hvilken vare du gerne vil have sendt.

Til Grønland og Færøerne har vi ikke gratis fragt.

Har du spørgsmål, så skriv til Inge Nielsen på ahn@fne.dk. Se evt vores kontaktside  - vi er rigtige, levende mennesker i en virksomhed, der har eksisteret i mere end 100 år.