Corona/ COVID-19 information

Corona/ COVID-19 information – opdateret 28. februar 2021

Her har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om COVID-19. Hvis ikke du finder svar her, så kontakt os.

OBS! Nedenstående information gælder privatkunder (detailhandlen). Er du erhvervskunde, kan vi hjælpe dig som altid. Indgang dog via vores engros-afdeling.

Er butikken åben?

Ja, endelig åbner butikken. Fra mandag d. 1. marts 2021 har vi normale åbningstider. Hvis der kommer ændringer opdaterer vi på facebook, webshop samt sender nyhedsbreve ud til vores modtagerliste.

Der kan være 10 kunder i butikken, men pga de noget skæve rum foretrækker vi at der kun er 4 kunder tilstede samtidigt. Det gør det lidt nemmere at bevæge sig rundt og samtidig overholde afstandskravene. Myndighederne anbefaler også at man går alene i butikker. Mundbind, håndsprit og god afstand er obligatorisk. Vi har håndsprit ved ingangen og i butikken.

Jeg er ikke så god til online handel - hvad gør jeg?

Du kan bestille en vare på telefon eller email - og betale via mobile pay eller med dankort ved afhentning. For at hjælpe kan du evt. facetime med os - og på den måde få en ide om varen inden du betaler. Ring eller skriv til os for at høre nærmere. Det er desværre ikke muligt at komme ind i butikken.

Hvor kan jeg afhente min bestilling (click&collect)?

Som regel afhentes pakker i vores butik eller i bogholderiet. Det aftaler vi nærmere. Vær opmærksom på at åbningstiderne i bogholderiet er anderledes end i butikken. Hvis du ikke kan nå det tidsmæssigt, kan du også vælge at betale for levering. Husk at bestillinger over kr. 600 er gratis, hvis du vælger levering til GLS-pakkeshop. Bor du i postnummer 5800 kan vi også bringe ud, se spørgsmål længere nede.

Hvordan bytter jeg min julegave?

Butikken må igen holde åbent og derfor kan du bytte din julegave til og med lørdag d. 13. marts. Kom ind i butikken med den. Husk at varen skal være ubrugt og med alle mærker på inkl. byttemærket.

Gavekort købt i butikken

Har du fået et gavekort købt i butikken - og vil gerne bruge det på webshoppen, skal du kontakte os. Det er muligt at forvandle dit fysiske gavekort til et du kan bruge i vores webshop, det kræver dog at du kontakter os. Gavekortet gælder i 3 år, så du kan også bare vente til butikken åbner igen.

Der er ingen ændringer vedr. gavekort købt online.

Har I fortsat udbringning postnummer 5800?

Vi har igen gjort det muligt at vælge gratis udbringning i postnummer 5800. Er din ordre lagt inden kl. 14, sker udbringningen samme dag indenfor arbejdstiden, men vi kontakter dig altid for at aftale nærmere. Husk at skrive i kommentarfeltet, hvor vi må sætte pakken.

Husk der er fri fragt med GLS pakkeshop, når du køber for kr. 600,- og afhentning er også gratis.

Min betaling bliver afvist på webshoppen?

3D-Secure er implementeret på ALLE webshops i EU. Det betyder at alle online køb skal godkendes med to trin.

Enten skal du bruge nem-id (app'en på telefonen) eller du skal have oprettet et kodeord til dit betalingskort. Du kan også vælge at betale med Mobile Pay, her er der ingen ændringer fordi Mobile Pay allerede er en to-trins-godkendelse. Du kan læse mere her.

Kontakt os, hvis du gentagende gange oplever problemer.

Tak for din forståelse og hjælp. Mvh FNE Outdoor