Corona/ COVID-19 information

Corona/ COVID-19 information – opdateret 12. januar 2021

Her har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om COVID-19. Hvis ikke du finder svar her, så kontakt os.

Er butikken åben?

Nej, desværre. Under nedlukningen er vores fysiske butik lukket. Du har mulighed for at handle på vores webshop www.fne-outdoor.dk. Derudover er der også mulighed for at lave en bestilling på mail eller telefon og betale på Mobile Pay inden du enten får pakken tilsendt eller afhenter den i vores click&collect sted.

Indtil statsministeren melder andet ud er planen at åbne igen mandag d. 8. februar kl. 10.

Jeg er ikke så god til online handel - hvad gør jeg?

Du kan bestille en vare på telefon eller email - og betale via mobile pay. For at hjælpe kan du evt. facetime med os - og på den måde få en ide om varen inden du betaler. Ring eller skriv til os for at høre nærmere. Det er desværre ikke muligt at komme ind i butikken.

Hvor kan jeg afhente min bestilling (click&collect)?

Enten kan du afhente din bestilling i vores bogholderi eller engros-afdeling. Det aftaler vi nærmere. Vær opmærksom på at åbningstiderne her er anderledes end i butikken. Hvis du ikke kan nå det tidsmæssigt, kan du også vælge at betale for levering. Husk at bestillinger over kr. 600 er gratis, hvis d vælger levering til GLS-pakkeshop.

Hvordan bytter jeg min julegave?

Det er det sværeste spørgsmål at svare på. Fordi der er forskel på om den er købt på webshoppen eller i butikken.

Pt må vi ikke tage imod varer, der skal returneres eller byttes undtagen hvis det bliver sendt til os på vores adresse med fx GLS eller Post Nord. Det lyder helt håbløst, hvis du er fra lokalområdet, og vi håber virkelig at der kommer nogle lidt mere fleksible regler snart.

a) Julegaver købt på webshoppen. Julegaver købt online skal byttes eller returneres inden d. 16/1 -21. Se de normale vilkår for returnering og bytning. Eneste forskel er at du ikke kan returnere/ bytte varen i vores fysiske butik, men skal sende den til os.

Vil du returnere og have pengene retur, sender du varen tilbage. Vær opmærksom på at beløbet returneres til det kort, der er brugt, da gaven blev købt.

b) Julegaver købt i butikken.  Skal du bytte til en anden vare til samme pris, sender du en mail med information og dernæst sender du os varen. Skal du bytte til noget, der er dyrere, kan vi modtage betaling på mobilepay. Varen kan afhentes hos os - eller sendes med GLS pakkeshop. Skal du have alle eller nogle af pengene retur, bliver du pt desværre nødt til at vente til vi må åbne vores fysiske butik igen.

Bytteretten for gaver købt i butikken er forlænget til 30. januar 2021. Er du i tvivl om din gave er købt på webshoppen eller i butikken, kontakt os.

Jeg vil gerne prøve en vare - hvad gør jeg?

Nedlukning betyder nedlukning. Man kan ikke få lov at prøve en vare inden den købes. Løsningen er at bestille en vare og returnere den til os, hvis den ikke passer. Så længe den er købt over webshoppen, kan du vælge enten at få penge tilbage eller få anden farve/størrelse tilsendt. Ring til os, hvis du er i tvivl om model eller størrelse. Vi måler og tester og giver dig besked.

Gavekort købt i butikken

Har du fået et gavekort købt i butikken - og vil gerne bruge det på webshoppen, skal du kontakte os. Det er muligt at forvandle dit fysiske gavekort til et du kan bruge i vores webshop, det kræver dog at du kontakter os. Gavekortet gælder i 3 år, så du kan også bare vente til butikken åbner igen.

Der er ingen ændringer vedr. gavekort købt online.

Har I fortsat udbringning postnummer 5800?

Vi har igen gjort det muligt at vælge gratis udbringning i postnummer 5800. Er din ordre lagt inden kl. 14, sker udbringningen samme dag indenfor arbejdstiden, men vi kontakter dig altid for at aftale nærmere. Husk at skrive i kommentarfeltet, hvor vi må sætte pakken.

Husk der er fri fragt med GLS pakkeshop, når du køber for kr. 600,- og afhentning er også gratis.

Tak for din forståelse og hjælp. Mvh FNE Outdoor