Fri fragt v/ køb over kr. 1000

Gå til indkøbskurv

Links buttons / to front

E-mærket

Få FNE-Outdoor nyheder (e-mail)

Tilmeld Afmeld

Allerede oprettet Bruger

Husk log ind

Telte

Et telt er ikke bare et telt, hos os finder du telte i høj kvalitet i forskellige prisklasser fra Fjällräven og Nordisk. Vi har tunneltelte, iglotelte, telte til vandreture fra 1 til 4 personer på lager, så vi kan sende teltet til dig samme dag som du bestiller hvis du bestiller dit telt inden kl. 13.

Det kan være svært at vælge det rigtige telt, skal det være silikone eller PU coated, hvor højt et vandsøjletryk, nylon eller polyester, imprænering, ja spørgsmålene er mange. Vi er her for at hjælpe dig, til at få det rigtige telt, kontakt os og vi finder den rigtige løsning sammen med dig.

Sorter efter:   Vis antal:
13 / 13 Produkter
Fjällräven telte er letvægts telte der er lavet i høj kvalitet med fokus på at holde vægten nede. Vores telte fra Nordisk er delt i 3 kategorier, Black Zone er top kvalitets telte med fokus på lav vægt og høj pålidelighed i ekstreme situationer. Red Zone som er robuste telte med væsentlige funktioner, der forbedrer funktionaliteten. Red Zone er ideel til trekking eller vandreture i barske terræner. Green Zone produkter der er robuste med et moderne design med god funktionalitet til en overkommelig pris. komfort og bekvemmelighed er for Green Zone modellerne vigtigere end vægten.

Fem gode tips til køb af dit nye telt: 1. tag stilling til hvor det er du skal hen - 2. Hvor mange skal i afsted - 3. Hvor vigtig er vægt og pakkestørrelse - 4. Hvor vigtig er kvaliteten - 5. Er design, stil og farve vigtig.